Hanna!

Hej, bloggen tänkte skriva om en vän som heter Hanna Brunzell.
Till min underbara vän Hanna.
Te Amo :* <3
Sötnos , jag finns alltid för dig! Som du finns för mig !
Alla våra minne kommer jag aldrig glömma bort.. <3
Utan dig är jag inte hel!!
Du gör mina dagar...
Vi har inte känt varandra super länge . men tillräkligt länge för att veta hur underbar du är och hur bra vän du är!
Vi två hand i hand ingen kan komma mellan oss..
Du finns i mitt hjärta och ingen kan ändra på de.
På dom sistonde dagarna har vi inte pratat med varandra elr nåt, men nu så pratar vi,är med varandra som förut..
Alla dagar,minnen jag har med dig kommer jag aldrig att glömma bort,du förstör mig när jag är ledsen,arg elr glad.
Jag har sagt det några gånger nu men  jag verkligen menar det till 120 % ! Du gör mig glad om jag är ledsen vavrje gång..
Ily. Jag saknar dig så det gör ont !
JAG ÄLSKAR  DIIIIIIIIG!!!!!!!!!! <3 <3 <3 :*
Kom ihåg jag finns för dig,som du finns för mig.. det är bara att messa elr  ringa jag kommer alltid svara..


Kommentarer
Postat av: Hanna

ååå älskar dig med ! <3

2012-05-19 @ 12:26:09
URL: http://hannaac.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3!

2012-05-19 @ 12:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0