Bloggar om dom som gillade min status på facebook :)

Olle Sten en kille som är snäll,söt,rolig ocj jag vill lära känna bättre :)
Thea Johansson en tjej som verkar snäll,söt och vill lära känna bättre :) <3
Isabelle Norman en tjej som är snygg,snäll,söt,roligt och saknad <3
Olle Whitcombe en kille jag vill lära känna bättre och verkar snäll och söt :)
Izabell Karlsson Barrow en tjej som är snäll,söt och snygg :) <3
Aram Zada en kille som är bra på fotboll och snäll,snygg och söt <3 :)
Sebastian Smucinski en kille som är bra på fotboll och passar tsm med Ellinor :)
Yasmin Arvsäter en tjej som är bra på fotboll och jag vill lära känna bättre:)
Fidasha Mammedova en tjej som är snäll,söt och snygg :)
Shahd Nizar en tjej som är snäll,söt och roligt :)
Gozel Amanova en tjej som passar tsm med Adam och är jätte snäll,söt och snygg :) <3
Hanna Brunzell en tjej som är saknad och jätte söt,snäll,roligt och snygg <3 :)
Osse Ögren en kille jag vill lära känna bättre och bra på att spela gittar :)
Nathalie Hällegard en tjej som är jätte snäll,söt och snygg :) <3
Jessica Kioyame en tjej som är saknad och snäll,söt och roligt :) <3
Rebecca Lundell en tjej som jag vill lära känna bättre och verkar snäll,söt och snygg :) <3
Yasmin Van Wyk en tjej som är snäll,söt och roligt och jag vill läta känna bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0